Få hjælp til digital selvbetjening

Her kan du finde en oversigt over, hvor du kan få hjælp til digital selvbetjening.
Det offentlige bliver mere digitalt

Borgerservice

Du kan altid få hjælp ved at henvende dig til Borgerservice i Silkeborg Kommune.

Se åbningstider

Hjælp uden for åbningstid:

Der er også hjælp at hente til selvbetjening og Digital Post uden for normal åbningstid. 

Mandag - torsdag fra kl. 9 - 21, fredag fra kl. 9 - 17 og søndag fra kl. 17 - 21, kan du få hjælp til selvbetjening på Den Digitale Hotline på tlf. nr.: 70 20 00 00.

 

Silkeborg Bibliotekerne

Netværkstedet:

I Netværkstedet møder du kompetente vejledere, der tager sig tid til dine spørgsmål. Bestil en tid eller kig forbi i åbningstiden. Tag gerne din egen pc, smartphone eller tablet med.

Netværksted på Silkeborg Bibliotek: 

Mandag kl. 10 - 12 og 15 - 18
Tirsdag kl. 15-17
Onsdag kl. 15 - 17
Torsdag kl. 15-17
Fredag kl. 10 - 12 og 15 - 17

Netværksted på Kjellerup Bibliotek
Tirsdag kl. 13-15 

Du kan læse mere om Netværkstedet på Silkeborg Bibliotekernes hjemmeside.

Kurser:

Biblioteket afholder løbende kurser i, hvordan du bruger NemID og din digitale postkasse på borger.dk.
Se oversigt over kurser

IT-cafeer

Du kan møde frivillige seniorer på IT-cafeer i hele kommunen, der står klar til at hjælpe dig godt i gang med digital selvbetjening.

Læs mere om IT-cafeer

Borger.dk

Hjemmesiden borger.dk er din indgang til det offentlige på nettet. Her kan du finde informationer om og vejledninger til digital selvbetjening.

Hvis du har brug for hjælp til at finde informationer på borger.dk kan du ringe på tlf. nr.: 70 10 18 81. Telefonen er åben 8-22 fra mandag-torsdag og 8-18 om fredagen.

Sidst opdateret