Indberet timer og udlæg

Er du lønnet hjælper for en handicappet eller yder du støtte eller aflastning til en familie, så kan du her på siden indberette timer, kørselsgodtgørelse, vederlag, refusion for udlæg mm. Følg vejledningen og brug linkene nedenfor til at indberette dine timer.

Denne side er primært målrettet hjælpere, støtte- og aflastningspersoner. Hvis du er arbejdsgiver (den der modtager hjælp, støtte eller aflastning), finder du information nederst på siden.

Sådan indberetter du dine timer mm.:

  1. Vælg en formular i listerne nedenfor.
  2. OBS - Nogle formularer bliver sendt videre til den, du arbejder for eller yder støtte til, og de skal godkende din indberetning.
  3. Sagsbehandleren i kommunen godkender derefter din indberetning.
  4. Når din indberetning er godkendt, får du udbetalt pengene på din Nemkonto.

Links til formularer:

Fold alle ud

Når du har indberettet:

  • Hvis vi mangler nogle oplysninger fra dig, får du automatisk en mail fra kommunen.
  • Du skal udfylde en ny formular, hver gang du skal indberette timer, udlæg mv.

Se alle dine indberetninger


Arbejdsgang for arbejdsgiver:

(den der modtager hjælp, støtte eller aflastning) 

OBS - Du skal have NemID for at logge ind i systemet og godkende indberetninger.

Sådan gør du:

  1. Når en person, der arbejder for dig, indberetter timer, udlæg mm., vil du modtage en mail med et link.
  2. Du skal følge linket i mailen. 
  3. Du bliver sendt over i vores indberetningssystem, hvor du skal logge på med NemID.
  4. Når du har logget ind, skal du tjekke og godkende indberetningen.
  5. Når du har godkendt en indberetning, bliver den sendt videre til en sagsbehandler i kommunen, som sørger for at udbetale penge til den person, der arbejder for dig.
Sidst opdateret