Min sag

Med den nye digitale adgang, Min sag, får du mulighed for at se dine egne dokumenter i kommunens sagsbehandling via borger.dk.

Er du borger i Silkeborg Kommune, kan du med 'Min sag'  få direkte adgang til en række oplysninger om dig selv. I første omgang kan du finde dine oplysninger, hvis de har at gøre med områderne ledighed, det almene socialområde, sygedagpenge og borgerservice. Med tiden vil der komme flere områder til.

Du modtager din sag inden for 10 timer

Med den nye digitale løsning vil du modtage dine dokumenter direkte i din digitale Postkasse ti timer efter, du har bestilt dem. Det giver dig bedre mulighed for at følge med i din sag.

Bemærk - vi tester sammen med dig

Til at begynde med vil det dog tager lidt længere tid, da vi manuelt gennemgår alle dokumenter bestilt via Min Sag, inden vi sender dem til din digitale postkasse. Derfor kan du lige nu forvente at få din bestilling næstkommende hverdag.

Hvordan gør jeg?

Du finder Min sag på ’Min side’ på borger.dk, og du skal bruge dit NemID. Materialet fra Silkeborg Kommune vil fra Min sag bliver sendt til din digitale postkasse, som du også finder på borger.dk.

Du kan også gå direkte til Min sag

Sidst opdateret