Min sag

Med den nye digitale adgang, Min sag, får du mulighed for at se dine egne dokumenter i kommunens sagsbehandling via borger.dk.

Er du borger i Silkeborg Kommune, kan du med 'Min sag'  få direkte adgang til en række oplysninger om dig selv. I første omgang kan du finde dine oplysninger, hvis de har at gøre med områderne ledighed, det almene socialområde, sygedagpenge og borgerservice. Med tiden vil der komme flere områder til.

Du kan modtage din sag inden for 10 timer

  

Med den nye digitale løsning vil du modtage dine dokumenter direkte i din digitale Postkasse hurtigt. Vores mål er at du modtager dokumenterne ned til ti timer efter, du har bestilt dem eller senest næste dag. Det giver dig bedre mulighed for at følge med i din sag. På den måde sikrer vi et langt højere serviceniveau end du som borger normalt får i forbindelse med aktindsigter.

 

Hvordan gør jeg?

Du finder Min sag på ’Min side’ på borger.dk, og du skal bruge dit NemID. Materialet fra Silkeborg Kommune vil fra Min sag blive sendt til din digitale postkasse, som du også finder på borger.dk.

Du kan også gå direkte til Min sag

Sidst opdateret